Thursday, September 11, 2008

Cencaru Bakar & Hadiah

Award Ini Pula Daripada Ain. Terima kasih Banyak-Banyak Ain....Akan Kak Lin Gantung Sebagai Kenang-Kenangan.....Dan Terima Kasih Sekali Lagi Kerana Ain Selalu Singgah Di Blog Kak Lin Dan Sudi Menghadiahkan Award Ini Pada Kak Lin.....Muaaaahhhhh.

TERIMA KASIH AIN!!

Ini Pula Award Daripada Meorjay. Terima kasih Diatas Pemberian Award Ini. Inilah Mesej Daripada Meor Untuk Kak Lin Di Ruangan Komen "Selamat berpuasa dan berbuka Kak Lin. Wah! Sedapnya laksa penang. Bestnya kalau tinggal dekat dengan Kak Lin.
:: Ada hadiah buat Kak Lin, jom ambil di fp saya. Ambil tau."

TERIMA KASIH MEOR!!!



Award Ini Daripada Mamasya. Terima kasih Mama Diatas Pemberian Mama Ini....Walaupun Kak Lin Tak Pandai Masak Masih Ada Yang Sudi Bagi Kak Lin Award Ni....Dan Senantiasa Berkunjung Ke Blog Kak Lin. Sekali Lagi Kak Lin Ucapkan Terima kasih Khas Untuk Mamasya Tersayang. Muaaaaahhhhhh

TERIMA KASIH MAMASYA!!



Ini Salah Satu Daripada Menu Berbuka Puasa Semalam. Gambar-Gambar Menu Yang Lain Tak Sempat Nak Di Jadikan Model. Al Maklumlah Balik Kerja Baru Nak Bersilat Kat Dapur......Nak Beli Kat Bazar Ramadhan Tu....Bukan Tak Boleh Tapi Kak Lin Tak Selesa Dengan Suasana Yang Sesak.....Tambahan Dengan Jemnya Lagi....Kalau Cuaca Panas Setakat Beli Air Batu Jer... Itu Pun Suruh Abang Yang Pergi.


Air Asam

Bahan-Bahan:-

6 Biji Cili Padi
1 Biji Bawang Besar - Di Hiris
- Sedikit Asam Jawa
- Sedikit Air
- Garam & Gula

Cara Menyediakannya:-

Cili Padi Kisar Dengan Air, Asam Jawa Dan Garam. Masukkan Kedalam Mangkuk Sekali Dengan Bawang Hiris.



0 comments: